reklama

olympiada v košiciach

Idem na detskú olympiádu ako 10 ročná, kde budem súťažiť v plávaní a v behu.Chodievam často do táborov a ozdravovní, takže päť dní hravo prežijem,veľmi sa teším. Dr.Br vybral športové typy a ja som tiež medzi nimi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Autobusom, priberáme v každom meste jedného "výnimočného športovca" - diabetika do 18 rokov. Cestuje sa veľmi ďaleko od domova, v autobuse máme sestričky, ktoré nám merajú glykémie, ak nám je po ceste zle.Už majú taký velikánsky glukomer a hrozne po ňom túžim. Čakáme pri ňom na pípnutie, vtedy zotrieme krv z papierika a potom ho vložíme do glukometra. Hovorím si wauuu, aj ja taký niekedy chcem!:)

Dr.Br s nami sranduje a pripravuje nás na veľký deň.

Čakajú nás športové disciplíny- futbal,volejbal,plávanie a beh.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je to veľká Dia - Olympiáda v Košiciach.

Ubytujeme sa a máme presný harmonogram, prísny je tak, že sa mi nikdy nepáčil, ale chcela som byť tu a chcela som si dokázať, že aj ja môžem plávať a behať aj s cukrovkou, aj keď hocikedy odkvecnem, keď mi je zle.

Mám tam predsa Dr.Br...

Na druhý deň bolo krásne, slávnostné otvorenie olympiády v centre mesta Košíc.

Veľký lietajúci balón s košom a na ňom napisané - Dia - Olympiáda 1991. Vypustili balóny a vypustili holubice a vypustili by aj vrany, ale našťastie sa začala olympiáda.

Zrazu som dostala hypoglykémiu - poviem to alebo nie?!

Vydržím !!!

Povedala som to radšej doktorovi a presne to som nechcela, odvolali ma zo súťaže plávania, v čom som najlepšia... Rýchlo som sa "nadžgala" sladkého,a no nepomohlo to, oddiel bol už preč!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nakoniec sa všetko na dobré obrátilo - bola som v behu prvá.

Mám aj diplomom, že ja, s diabetom DM1 som prvá v behu.

Ja,čo by som nemala plávať bez toho, aby pri mne stále so mnou neplával ten niekto, kto sa o mňa bojí, že sa utopím, ak dostanem hypo.

Aj preto som ako 7 ročná budúca plavkyňa nemohla pokračovať v tréningoch, sa stať plavkyňou lebo mi povedali, že ja už nemôžem!!!

No Košice budú po rokoch opäť mesto, kde sa stretneme nie síce na Dia - Olympiáde, ale budem tam a budú tam aj iní s inzulínovými pumpami.Môžu vám poradiť,ak máte otázky, či práve vy môžete mať pumpu, či je pre vás vhodná, či máte právo,nárok na senzor, ak vám to lekár odporučil..alebo neodporučil!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V septembri sa tam uvidíme:)

Viac vedieť, znamená lepšie žiť.

A žiť na jednotku je na: Život na jednotku - facebook

A Tam sa môžete dozvedieť ako sa dostanete do Košíc.

Čo sa tam bude diať, aký bude program a tiež dátum, kedy sa akcia bude konať.

Mám diplom ako 10 ročná - "olympionička a ako 3 ročná diabetička"

Zuzana Haasová

Zuzana Haasová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  2x

"Niekedy nemusíte mať odpoveď,ale niekedy môžete motivovať myseľ, aby odpovedala..." "Cukrovka nie je nákazlivá,jedine čím Vás nakazím je úsmev"Zuzana Haasová Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu