reklama

Každý má svojho policajta

...a každý má svoju cestu... Cestujem, šoférujem, pozerám do okna, pozerám sa, sledujem a všímam si.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu


Hovorieva sa: " Vykročiť tou správnou nohou, alebo ísť správnou cestou, stáť na križovatke, hádžu mi pod nohy polená ,alebo máte v živote prekážky."

Cestujem a naokolo sú polia zelené, žlté - slnečnica, kukurica. Svieti slnko, prejdete pár kilometrov a tam zas zaprší. Vidím to všetko naraz - tie zmeny počasia na ceste.

Sú tam dopravné značky, zákazy, príkazy, daj prednosť v jazde, niekde je rozkopané, inde merajú rýchlosť.
Všade sú nejaké kontroly, zisťujú, či máte v poriadku doklady alebo auto.

Cesta je rovná, niekde kľukatá, inde uzavretá.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Značky ukazujú smer, musíte ovládať predpisy, smernice, zákony, ak chcete cestovať životom.

Autoškola je prvý krok naučiť sa cestovať a sledovať nástrahy. Niekto prvú skúšku na prvý-krát neurobi, ale naučí sa to,aby sám sebe neublížil a aj ľudom naokolo.
Na ceste počúvam hudbu, spievam si, rehocem sa.
Keď prší, dávam pozor, keď sneží, alebo je poľadovica, spravím všetko, aby som neurobila chybu.
Všetko, čo je na ceste, je o skúsenosti a o tom, čo sa naučíte.
Ak by som to neovládala, môže sa stať zrážka.

A takto žijem s diabetom DM 1.

Život je ako cesta, lekár ako policajt, kontroluje či robím všetko správne, ak nie, opravi ma, vynadá mi a poučí ma. 
(Aj ked teda policajti... no... smejem sa)
Chudák môj lekár, porovnávam ho s policajtom:))))

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Značky sú pre mňa usmernenia, ktoré mi ukazujú, čo mám jesť, koľko si dať inzulínu.
Alkohol za volantom??? To ešte nikdy, ale priradím to, keď som upadala do kómy.

Polia, dážď, sneh a poľadovica, to všetko je na tej správnej ceste, aby som sa naučila reagovať a nemala nonstop strach zo života, alebo ak chcete, zo šoférovania svojho života.

Ovládam zákony nie ako "môj policajt", ale viem, aké mám auto. Aj na autoškole, keď som ešte nevedela a nepoznala svoje auto ( teda seba), som sa veľa naučila a počúvala a dodnes nespím, keď šoférujem.

Život, keď ste na ceste, je aj o hudbe v aute, aj o poliach, o horách, aj keď je zákaz ísť do tunela, aby ste neuviazli, keď ešte neovládate svoju cestu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na ceste, správnej ceste sú aj 
"polená", sú obmedzenia, zákazy a policajti. Buď dostanete pokutu, alebo vás len upozornia.

Tak to chodi na ceste životom a aj na ceste s diabetom.

"Život nie je len o diabete", stačí chodiť na autoškolu a sledovať to svoje auto, pustiť si hudbu a spievať si, sledovať značky a pamätať si predpisy, zákony. Veď policajti sú všade;) (prepáč Dr.Br :)))) )

Moja správna cesta. Vykročila som tou správnou......

Zuzana Haasová

Zuzana Haasová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  2x

"Niekedy nemusíte mať odpoveď,ale niekedy môžete motivovať myseľ, aby odpovedala..." "Cukrovka nie je nákazlivá,jedine čím Vás nakazím je úsmev"Zuzana Haasová Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu