reklama

Byť či nebyť,robiť či nerobiť...

..no a čo,mám ju aj ja...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

No a čo... Má ju aj tá slečna, čo predáva v obchode... To dievčatko,čo poskakuje a mamička vedľa neho kráča, drží ju za ručičku a má vyplašené oči. Vidím zrazu seba ako malú 7 ročnú a moju mamičku,ktorá sa stále na mňa usmievala,tak ako ja teraz.Raz som ju objavila ticho plakať, mala v sebe strach o mňa. Nikde neboli žiadne informácie, vtedy v roku 1988, keď som ju dostala,
Bolo naozaj asi všetko inak. Vtedy som sa rozhodla, že keď budem vedieť a mať silu niečo zmeniť, aby sa ľudia,mamičky,aj tá moja, prestali báť,budem písať, rozprávať o všetkom, na čo sa ma spýtajú a aj naviac,to v čom budem mať skúsenosť ja alebo informácie, ktoré sa dostávajú ku mne.
Ukázalo sa, že moje snaha má dve strany mince - jedna, ktorá tvrdí "Čo o nej stále rozprávate, my ju máme tiež a nemusime o nej hovoriť dookola." A tá druhá strana, ktorú to povzbudí, ako by to vtedy povzbudilo moju vystrašenú mamičku.
A tak som chvíľku premýšľala, či to má naozaj zmysel, či je naozaj dostatok pozitívnych informácií a ľudí, ktorí vedia žiť s diabetom v súlade a s pozitívnou náladou, s cieľami, ktoré dosiahnu.
A v tom mi prišla jedna správa, ktorá síce nie je jediná, ale prišla v pravú chvíľku.
" Dobrý deň. Mohla by som vás poprosiť o jednu láskavosť? Chcem sa zapojiť do súťaže, kde mám opísať osobnosť, ktorú obdivujem. Vybrala som si vás, pretože ste mi dali silu zvládať cukrovku. Prosím, keby ste boli taká dobrá a poslali mi nejakú fotku s pumpou. A s veľkým úsmevom. Preto chcem písať o vás, pretože ste plná pozitívnej energie a vážne mi to pomohlo, keď som pred polrokom ležala na JIS-ke s novou diagnózou a myslela, že sa mi zrútil celý svet. Potom som si prečítala vaše články, rozhovory s vami atď. a zrazu som sa na to pozerala rovnako ako vy. Ďakujem."

Mám ju aj ja
 

Zuzana Haasová

Zuzana Haasová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  2x

"Niekedy nemusíte mať odpoveď,ale niekedy môžete motivovať myseľ, aby odpovedala..." "Cukrovka nie je nákazlivá,jedine čím Vás nakazím je úsmev"Zuzana Haasová Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu