reklama

... aj na motorke

Sadli sme na motorku zbalení minimálne tak akurát. Všetky tie náhradné infúzne sety na pumpu,do glukometra prúžky, inzulín a tí čo často cestujú, veď vedia:))))

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

A oblečenie fakt len plavky, šľapky, šaty a slnečné okuliare a všetko ostatné som mala v pláne dokúpiť - drogériu a jedlo.

V slnečné ráno sme nasadli na motorku naobliekaní ako snehuliaci, s cieľom dostať sa čo najďalej - smer Taliansko.

Prešli sme hranice - Rakúsko,pri Alpách začalo pršať. Tak sme rýchlo vybalili oblečenie proti dažďu a jazdili sme v daždi ďalej.

Kvapky ťukali ako do rytmu, ani hudbu som nepočula v helme, čo som si púšťala.Oprela som sa o Martina -môjho muža, aby som ho držala tak, aby voda nestekala medzi nami a nebolo nám zima.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

 

Prešli sme hory a zastali na benzínke. Zmerala som si glykémiu. Mala som 11, keďže som 2-3 hodiny sedela na zadku v "mojej mokrej obývačke" - motorke. V motorkárskej bunde vždy nosim keks, labelo, glukometer a pumpu, ktorá je so mnou stále, v podprde zachytená.

Prešli sme zas kus cesty, prestalo pršať, tak sme už pršiplášte nepotrebovali. Cítili sme vykúkajúce slnko a pomaly sa nám pred očami vynáralo pobrežie.

 

Obrázok blogu

Prvá nočná zastávka bola - Taliansko - Lido di Jesolo. Bolo to s lo

ďou iba na skok od Benátok.

Lido deje Solo
Lido deje Solo 
Benátky
Benátky 

Veľmi som sa tešila, dokonca mi aj cukor klesol. Ubytovali sme sa v penzióne len pár 100 m od pobrežia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Povyzliekali sme sa z motorkárskeho mundúru a len tak bosí sme šli spolu s Martinom k vode. No na pol ceste to Martin vzdal a chôdzu vymenil znovu za jazdu na motorke k moru

a pravdaže plavky, helma a slnečné okuliare k tomu.

Užili sme si more, dobré talianske jedlo a vrátili sme sa späť do penziónu oddýchnúť si a vyspať sa. Na druhý deň nás čakali Benátky s motorkou na loď a veľa chôdze ako turisti.

Benátky
Benátky 

 

Veľmi rýchlo sme od únavy zaspali, no zrazu som sa prebrala na silnú bolesť nôh. Mala som hrozné kŕče,až som hlasno vzdychala od bolesti.

Zľakla som sa,lebo normálne by som si myslela, že to mám z toho dlhého sedenia na motorke bez pohybu. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keďže tá moja cukrovka je stále so mnou, nedá sa to zahodiť alebo odložiť na poličku. Tak som sa zľakla, že mi už ide o nohy,o moje nervové zakončenia na nohách. Všade sa píše, že diabetik, ak sa nestará dobre o nohy, tak môže o ne prísť. Rozplakala som sa. Martin sa zobudil a povedal veľmi chladným a nevýrazným hlasom bez emócie - ako zachranár videl a zažil svoje:

"Keď prídeš o nohy, pôjdeme na motorke do Brazílie". Pomačkal mi ich, dal mi pod ne podušky, aby som ich mala vyššie a potom zaspávajúc ešte stihol povedať: " Neboj sa, to máš z toho dlhého sedenia".

Chvíľku som uvažovala, čo povedal a medzi slzami som sa pousmiala a zaspala s boľavými nohami.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dovolenka v Taliansku bola nezabudnuteľná, slnečná a s veľa zážitkami, no nohy už kŕče nemali...

Dodnes kŕče nemávam,len ak mám vysoké opätky viac ako tri hodiny,a tie mávam často aj celú noc:)

Obrázok blogu

Doposiaľ netuším, či tie silné kŕče nôh spôsobilo dlhé sedenie na motorke alebo diabetetes,ale dofča to bola dobrodružná:)...

... Lebo zväčša ľudia dávajú vinu iba cukrovečke!!!! A pritom kŕče mávajú aj zdraví ľudia.

Obrázok blogu
Zuzana Haasová

Zuzana Haasová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  2x

"Niekedy nemusíte mať odpoveď,ale niekedy môžete motivovať myseľ, aby odpovedala..." "Cukrovka nie je nákazlivá,jedine čím Vás nakazím je úsmev"Zuzana Haasová Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu