reklama

ja môžem všetko len si to neprosím

Prvý- krát sa stalo, že si Romi všimla, že sa niečo deje, lebo dovtedy sa všetko okolo nej robilo a rozprávalo celkom prirodzene... a tak to je dodnes,byť prirodzený,má len pozitíva vo všetkom

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Keď som si pichla inzulín perom, tak som si pichla, ako keď sa varí čaj.

Keď mi zostalo zle, iba som jej ako 2,5 ročnej povedala a poprosila, aby mi priniesla niečo sladké - keksík.

Keďže sme zohraté od jej narodenia, neriešila som s ňou otázky ako, prečo, načo...

Až na jeden deň, keď som si menila kanilu na sedacom svale a nechtiac som trafila žilu a odpadla som na zem... pred mojou dcérkou!!!

To si zapamätala a keďže jej to neprišlo prirodzené a normálne,tak ako pri všetkom čomu nerozumie, tak aj teraz prišli zvedavé otázky...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak dostala odo mňa inšrukcie, kam by mala zavolať, ak mi príde veľmi zle a odpadnem, kde bývame, ako sa volá mamička a hlavne číslo na záchranku.

Povedali sme si presne, ako sa volá moja choroba, keby jej ako maličkej neverili a tiež som ju naučila ako 3 ročnú urobiť mi a dokonca i jej glykémiu.

Nikdy neriešila, že jej mamička má cukrovku, lebo som nikdy cukrovku pred ňou a ani pred luďmi netajila, takze pre dcérku bolo prirodzené, ako a s kým žije:)

Nikdy nerobím rozdiely.

Ako doteraz nevytvárame rozdiely medzi chudými a tučnými, chudobnymi a bohatými a medzi tým, že oni majú a my nie!!!

A tak si žijeme a dávame si otázky a odpovede uplne prirodzene:)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vie čo doma jeme a čo ja nesmiem jesť. Vie pokiaľ je "dobrý cukor" a kedy už nie... A vždy sa ma spýta, aký som mala cukor.

Je pripravená do života pomôcť aj iným, rozumie tomu niekedy viac ako lekár v sanitke a má len 8 rokov:)))))))

Občas si robieva glykémie sama a ponúka túto možnosť aj svojim spolužiačkam, keď sú u nás doma a sú z toho "vygúlené":)

Rozumie,ak má niekto nejaké obmedzenia a nerieši to s ľútosťou, ale napríklad v potravinach povie: "Toto kúpme pre Peťku, keď k nám príde, keď nemôže múku a toto pre teba ..mami toto môžeš..."

"Ja môžem všetko LEN si to neprosím alebo nemám práve teraz chuť:)" - je moja odpoveď pre moju osemročnú dcérku

Zuzana Haasová

Zuzana Haasová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  2x

"Niekedy nemusíte mať odpoveď,ale niekedy môžete motivovať myseľ, aby odpovedala..." "Cukrovka nie je nákazlivá,jedine čím Vás nakazím je úsmev"Zuzana Haasová Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu