reklama

radio a sluchatka zo zadku

Otvorila som dvere a v tom momente ma šľahla silná,neskutočná facka tepla. Bola som skoro nahá a ešte aj plavky mi v tom momente prekážali, tak teplo mi bolo!Oblečená alebo nahá, pumpu mám na sebe stále,ak zrovna neskáčem do vody alebo sa nesprchujem..aspoň myšlienkou na chlad, som sa schladila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Krabička ružovej farby je vždy pri mne.Tento raz ju mám na žltých plavkách, na podprsenke.
Hadička mi vedie zo spodnej časti plaviek.

Kráčame, čim vstupujeme hlbšie do horúceho priestoru, tým viac sa nám horšie chodí a aj nadýchnuť je mi už smiešne!
Spomeniem si na môj ružový šperk - pumpu.
Na slnku je 50 stupňov...viete do akej teploty môže ísť súčasný inzulín a do akej pumpa?
Kedysi to bolo inak...

Ležím na lehátku asi sekundu, ako som sa už po milionty- krát namočila do horúcej vody s pocitom a nádejou, že ma schladí. Nasadzujem si na seba môj šperk.
Už, už vstávam,lebo nie som opaľovaci typ s vyloženými nohami a s vyvalenými ... v okuliaroch... a zastavuje ma pani. Netuším koľko môže mať rokov .Je zababušená v tomto horku až po nos.
Pýta sa ma, že či počúvam hudbu.
Smejem sa, že áno a pumpu štartujem, aby mi prúdil inzulín.
Teta "bábuška" sa nedá odradiť mojím nezáujmom. A ponúka mi manikúru, ukazuje mi rybičky, ktoré vám ohryzú nohy a vy ste omanikúrovaní.
Zisťuje,či poznám nejakú ich hudbu a čo teraz počúvam.
Vravím jej, že nemám v ušiach sluchátka, ale že ich mám pichnuté na zadku:)
Teta seriózne počúva.
Tak si v tom horku trochu zašpásujem a ukazujem jej, kde je "play", kde sa pretáča hudba,a kde je "stop".

Využívam jej milú naivitu a pýtam sa jej, či chce trošku počuť aj ona z tej mojej muziky.

Zaiskrili jej oči a aj tvár, ale spoza tej čiernej plachty bola malá šanca vidieť jej iskru.
Moja iskra bola viditeľná...
Tak som si zo zadku dala dolu hadičku a sledovala so zvedavosťou, či jej to dôjde...

Nič - berie mi hadičku a smeruje k uchu, je to neuveriteľné.

Vravim jej, to nie je rádio!

S úsmevom odišla v kľude ponúkať ďalej jej manikúru bez toho, aby sa čudovala, čo sa deje. Možno mi nerozumela.


V tejto krátkej zaujímavej príhode som pochopila, že tu na tomto mieste nepoznaju taký stav, v akom sa ja nachádzam už 25 rokov, že asi nepoznajú ani inzulinovú pumpu a že som vydržala na slnku až 30 minut na jednom mieste a mohla som konečne "ukázať " na Slovensku, že aj ja som bola pri mori a že nosim na zadku sluchátka s rádiom!



______________________________________________________________

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Zuzana Haasová

Zuzana Haasová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  2x

"Niekedy nemusíte mať odpoveď,ale niekedy môžete motivovať myseľ, aby odpovedala..." "Cukrovka nie je nákazlivá,jedine čím Vás nakazím je úsmev"Zuzana Haasová Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu