reklama

je prosta a sprosta

Smejem sa, keď si na to spomeniem, ako som vždy tvrdila, že mňa nemôžu okradnúť, lebo jediné, čo by ukradli, by boli všetky moje diabetické potreby ako sú ihly, prúžky, glukomer, kanila na pumpu a možno cukor - tomu by sa asi potešili najviac. Pumpu našťastie nosím na tele a nemám ju zavesenú na nohaviciach, takže si ju nikto nemôže pomýliť s mobilom alebo paggerom. Mám ju schovanú a intímne pripevnenú na tele

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Pred pár rokmi som bola na dovolenke, kde ma okradli o všetko - aj o inzulín a moje diabetické potreby. Ak ste čítali tento príbeh, ktorý som napísala, nevenovala som sa v ňom o prístupe lekárov v zahraničí.
Lekár v Grécku na malom ostrove mi naozaj na prvý dojem pripadal ako usmiaty pánko, ktorý pôsobil na mňa ako slobodne zmýšľajúci "afričan". "nevadí, aj tak nevadí, v pohode,takto to chodí" - je veta tých slobodne zmýšľajúcich v každej situácií.

Už sa mi dýchalo bez inzulínu veľmi ťažko, sucho na perách a v očiach nádej a dôvera z posledných síl...spätne sa na tom smejem.

Lekár "afričan" z Grécka nevedel, aký mám inzulín, nepoznal ani glukomer, ale zaľúbene na mňa pozeral a zaujímalo ho hlavne, či som slobodná. "Asi chcel stihnúť kávu, kým ešte žijem"...:)))
Rovno som ho uzemnila s vetou, že sa budem vydávať, aj keď som sa nevydala po tomto zážitku ešte niekoľko rokov.
Poradil mi aspoň to, nech pijem 11 litrov vody denne a každé ráno si prísť pichnúť akýsi inzulín od nich. Netušila som, aký to je a povedala som si že aké úžasné je pichnúť si len ráno a celý deň "slopať" vodu, aby som vydržala opäť do rána.

Vydržala som aj balenie gréckeho"afričana" pri pichaní akéhosi inzulínu, aj pitie 11 litrov vody, 5 dní bez pravidelnej dávky inzulínu, aj slnko a dovolenku, na ktorú nikdy nezabudnem a aj to, že celých 5 dní som netušila aký mám cukor a vydržala som to.
Ako to "vydržia" ľudia, ktorí aj 10 rokov vedia, že majú cukrovku a aj tak sa boja ísť si ju vyšetriť, aby im doktor pomohol predĺžiť ich život. Aj keď mi voda pomohla na krátku chvíľu, ale bez inzulínu by som dnes nepísala blog.

Venované ľuďom, ktorí si myslia, že cukrovku nemajú a vedia, že vyšetrenie nič nestojí a možu si tým vyšetrenín predĺžiť život, cukrovka je proste taká.."je prostá a sprostá" :) tak nebudte sprostí...


Stiahnuť si môžete DIA- Šlabikár - ZADARMO
https://m.martinus.sk/recenzie/155539/
Ja osobne som knižku krstila mojou ofinou, aby sa jej darilo

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ak sa chcete popýtať na cukrovku ľudí, čo ju majú, tak sa možete pridať na FB "život na jednotku"
A tu je čosi aj o mne:)
www.susiehaasband.sk
www.haasova.sk
www.divadlohaaf.sk

Zuzana Haasová

Zuzana Haasová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  2x

"Niekedy nemusíte mať odpoveď,ale niekedy môžete motivovať myseľ, aby odpovedala..." "Cukrovka nie je nákazlivá,jedine čím Vás nakazím je úsmev"Zuzana Haasová Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu