reklama

Jem aby som žila,nie opačne

Nežijem preto,aby som jedla,ale preto,aby som sa smiala,a preto,aby som mala silu sa smiať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

V mojom prípade to znamená, že jem veľmi, veľmi málo a ešte menej a to len vtedy, keď cítim hlad.

Jem úplne "pravidelne" :)))))...raz, možno dvakrát za deň, možno aj menej, no vždy som celý deň zasýtená.

Pijem 5- 6 litrov vody a možno preto sa cítim plná...

Pred rokom mi známy ukázal zabalené jedlo v krabičkách na desiatu alebo v čom to bolo.

Smiala som sa mu, schudol, chcel schudnúť. Úsmev mi zamrzol, keď som tie krabičky dostala jedno ráno a podobali sa na tie toho môjho známeho.

Jedla som takto presne, ako keď sa o mňa starala moja vystrašená mamička v 1988, keď som sa vrátila po 6 týždňoch z nemocnice s diagnózou diabetes melitus 1.typu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mala som vtedy 7 rokov.

Po mesiaci krabičkovej diéty, ako ju volám,sa mi glykémie nedostali vyššie nad normu.

Vďaka tomuto jedlu, ktoré obsahovalo také sacharidy, ktoré sa pomaly spaľovali v tele, som mohla inzulín znížiť a jesť oveľa viac.

Ani grahamové pečivo už nie je, ako keď som mala 10 rokov, aj diabetická strava sa v dnešnej dobe nazýva zdravá, aj cukrovku už ľudia radšej volajú diabetes.

Koniec koncov dodržiavať pokyny a odporúčania od lekára v roku 1988 a teraz v roku 2014, sú podobné, no líšia sa len novými poznatkami v diabete a tí, ktorí diabetes majú viac ako 20 rokov, to môžu porovnať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na obed som mala zahustenú polievku s haluškami a nič iné.

Predtým som bola navyknutá ju jesť aspoň s tmavým chlebom, no nebolo treba.

Sacharidy vo forme halušiek ma zaskočili. Jedla som na večeru len a len zahustenú polievku:)

Po tomto varenom jedle a rovnako pripravovanom, myslím čerstvosťou ako v reštaurácii som silnejšia, a moja váha sa upravila. Mám stabilizovaný diabetes, potrebujem menej inzulínu.

Cestoviny ,nátierky, presný výpočet sacharidových jednotiek, postupné spaľovanie sacharidov, je zaujímavé pre dospelých keď nestíhajú jesť a my diabetici musíme mať bez výhovoriek pravidelnú presne vyváženú stravu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kto potrebuje okrem "zdravej stravy" schudnúť, alebo si udržať váhu, podarí sa mu to tým, že jedáva 5 x denne.:)a svoj Update som si urobila už aj v jedle

Super

Zuzana Haasová

Zuzana Haasová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  2x

"Niekedy nemusíte mať odpoveď,ale niekedy môžete motivovať myseľ, aby odpovedala..." "Cukrovka nie je nákazlivá,jedine čím Vás nakazím je úsmev"Zuzana Haasová Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu