reklama

Bývam na vlastnej planéte?

Ráno ešte beriem dcérku do školy, v aute dopijem šálku rannej kávičky.To je môj pozitívny zlozvyk, papuče počas jazdy prezujem za červené podpätky,na červenej urobím glykémiu spokojná s výsledkom a na plné pecky púšťam rádio.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Vchádzam do križovatky a plynule sa zaraďujem k ďalším autám. Do rytmu sa hýbem, vodiči sa naokolo usmievajú. Zrazu predo mnou stojí mladý policajt. .."Sakriš!, nestihnem štúdio"
Otváram okno a hneď sa pýtam, čo so spravila, veľmi sa ponáhľam a to ešte nemám natankované. Hudba na plné pecky ho rozosmiala, dávam ju tichšie. Vybavené, mám pokutu. Policajt sa usmieva, aj ja, lebo vždy keď mám pokutu, tú istú čiastku posielam na konto chorým detičkám. Mám taký pozitívny zlozvyk.
Stojím na benzínke, pán sa ma pýta, či mi môže natankovať alebo umyť jedno okno, svetlo a neviem čo ešte by chcel umývať. Poďakujem sa a vysvetlím mu, že sa veľmi ponáhľam, lebo o 8:30 mám byť v štúdiu a to ma už zdržali policajti. Počas tankovania si prezúvam zase papuče, aby som bola rýchlejšia. Poďakujem a pred odchodom mi s úsmevom hovorí: " Slečinka, treba si privstať, aby ste všetko pekne stihli" S úsmevom mu odpoviem, že ja nikdy nemeškám.
Začína byť veľká zápcha, som na nervy, aj sa z toho potím a volám do štúdia menežérke, ospravedlňujem sa a pani reaguje veľmi milo a zmätene, veď sa máme stretnúť až o 9:30 , no ja nevnímam, čo hovorí a ospravedlňujem sa- prepáčte, veľmi ma to mrzí, za 7minút som tam.. Bože to je hanba, meškám, tento pocit je hrozný. Ukľudňujem sa a nepokúšam sa už ani vzlietnúť autom, len aby som všetky autá predbehla.. Zapnem si znovu hudbu a a hneď nájdem ulicu, keďže doma som pozrela cestu a preštudovala mapku - tiež môj pozitívny zlozvyk - ja viem, že už existuje GPS.
Zaparkujem, prezujem podpätky, behom teda, no skôr to vyzerá ako rýchla chôdza, dorazím do cieľa. Šéf zvuku mi otvorí a vraví: " Pani Haasová, vy máte ale šťastie, teraz som prišiel, to všade chodíte o hodinu skôr?"
Zrazu mi zastala hlava,telo sa odkrvilo...Skontrolovala som môj kalendár s termínmi a tam - fakt- nebol čas 8:30 ale 9:30.Sadla som si do kresla,vyzula červené podpätky a bosá som začala nahrávať.
Začali sme skôr,už o 9:00 a ja som si povedala, že no ja nie som z inej planéty......Ja teda nie...síce si meriam cukor a nosím inzulínovú pumpu ale...JA teda nie... :)

Zuzana Haasová

Zuzana Haasová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  2x

"Niekedy nemusíte mať odpoveď,ale niekedy môžete motivovať myseľ, aby odpovedala..." "Cukrovka nie je nákazlivá,jedine čím Vás nakazím je úsmev"Zuzana Haasová Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu