reklama

Som tehotná!

Ja taká mladá, ja čo mám hrozné cukry a výsledky, ja čo som myslela, že to počká až do 30 tky.... Bože... čo teraz? Je leto 2004 a možno ten test je blbosť. Niekde som čítala, že tehotenský test môže ukazovať aj kraviny.. tak možno

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

...to nie je isté, či som tehotná.
Bože, zbláznim sa...

Nesmiem byť tehotná, pri pomyslení, že je to pravda, je mi na odpadnutie.

Musím zavolať Dr.Br. a ešte mojej gynekologičke Zuzke a ešte... no všetkým lekárom. Viem si predstaviť, ako ma spucujú, že som tehotná s takou kompenzáciou.

Tak som nabrala odvahu a so strachom v hlase som čakala na mobilači,kedy už zdvihne môj diabetológ.

Mám len 23 rokov, a neplánovala som toto tehotenstvo.

...aaa už zdvihol: "Prosím?" .

Keď sa ozval, chcela som pozdraviť, ale tak veľmi mi bilo srdce,že som nevedela ako začať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dr.Br je veľmi prísny človek, zažil so mnou všeličo aj s mojim diabetesom - a nebolo mi všetko jedno.

Tak som sa nadýchla, veď aj tak mu to musim povedať, lebo neviem aký je postup.

Na moje veľké prekvapenie jeho reakcia bola kľudná, pohotová a hlavne povedal: " Neboj sa, zvládneme to!"

Presúvam sa do obdobia plesovej sezóny,čo časovo znamená február 2005.Som v pokročilom štádiu tehotenstva,nosím "ruksak už pred sebou",

všetci si ho už všímajú,som neprehliadnuteľná.Spievam v Prahe na Žofíne na Československom plese,cítím sa ako sloníča v čipkách a aby toho nebolo dosť, aj v rukavičkách.

Veľmi sa teším,nemám žiadne problémy - diabetes verzus tehotenstvo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ešte nie sú 3D a iné testy úplne dostupné a preto je pre mňa svet gombička, akoby

som vyhrala, aj keď ešte nebolo čo.

Celú noc som pretancovala, nohy ma boleli a samozrejme aj spuchli... Tak som si to vysvetľovala tak ako text pesničky

" Išla sova na tanec vyfintená veľmi... že ho svrbia nôžky...Pokračovanie si dospievajte:)

Keďže som sa nikdy na nič nesťažovala a tobôž nie, keď som tehotná,neriešila som opuchnutie ani bolesť chrbta, ani nič, čo by pre iných bolo" hrozné"

A zle som urobila...Po plese ma ráno bolela hlava- moje vysvetlenie: že som unavená a pretancovaná, to prejde, nie som B- ečko.

Neberiem lieky dodnes proti bolesti a hlava ma nebolieva už 15 rokov, ale vtedy ma zrazu bolela!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kontrola u doktorky prebehla v poriadku, nepovedala som jej, že ma bolí hlava už týždeň... 

Trešťalo mi v hlave až do očí. Dostala som "hubovú" za tú Prahu, že už nikam nemám chodiť a šla som vybavená domov, no nič som nespomenula o bolesti hlavy.

Keď hlava neprestávala bolieť a volala mi doktorka Zuzka, tak som jej len tak mimochodom spomenula,že ma "trošíčku bolí hlava" ale, že to ja len tak spomínam, lebo nie je to bolesť, ale že "len " ju cítim. Zuzka spozornela a pýtala sa, či nepuchnem a odkedy ma bolí hlava.

Priznala som sa jej, že už 3 dni po plese a 7 dní, čo ma bolí. Inzulín som si dávala vtedy ešte perami , bola som celá opuchnutá a...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

O 3 dni na to sa mi našťastie narodila moja krásna zdravá dcérka - zlatovláska Romi, ktorá bude mať už 11 rokov.

Môj najväčšíí životný úspech je moja zdravá dcérka:)

 

Dnes už sa pýtam lekárov všetko čomu nerozumiem, aj keď sú možno z toho podráždení alebo "nemusím do toho vidieť",trpezlivo sa pýtam ďalej...a aj keď nie som B-čko som rada,keď rozumiem svojmu organizmu a viem mu pomôcť.

Pomohla mi pozitivna energia, pocit, že to zvládnem a hlave mi pomohli moji lekári:)

.....Sloníča s ruksakom pred sebou.....

Zuzana Haasová

Zuzana Haasová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  2x

"Niekedy nemusíte mať odpoveď,ale niekedy môžete motivovať myseľ, aby odpovedala..." "Cukrovka nie je nákazlivá,jedine čím Vás nakazím je úsmev"Zuzana Haasová Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu